Exemplu introducere Plan de afaceri “A deveni leader de piata in Romania in 2 ani a compania X”:
Obiectivul general al proiectului “A deveni leader de piata in Romania in 2 ani a companiei X”, este realizabil atata timp cat se implementeaza un sistem eficient de abordare proactiva a pietei. O abordare proactiva inseamna 3 lucruri: 1. “Atacarea” pietei prin agenti de vanzare motivati; 2. Participarea la Targuri si Expozitii nationale; 3. O prezenta activa pe internet prin campanii de publicitate platita si promovareSEO in paralel.
Astfel ca, pentru o buna eficienta in gestionarea afacerii, Romania va fi impartita in 6 regiuni (conform Anexa 2 din planul de afaceri). Fiecare regiune va fi in responsabilitatea unui SA pana la data de 13.08.2012, cand activitatea de vanzare va fi suplimentata si ii va reveni RSM (pentru care SA poate sa candideze). SA va avea responsabilitatea de a indentifica si oferta delerii de la nivel local si de asemenea, de a contacta proactiv toate marile companii precum si marele parcuri industriale care utilizeaza astfel de utilaje industriale.
Dezvoltarea activitatii de vanzare este impartita in 3 etape:
Prezentul Plan de afaceri editat in baza unui contract de servicii consultanta, prevede ca unul dintre obiectivele principale ale proiectului este participarea la 5 expozitii nationale, pana la finalul anului 2012 si pentru acest lucru, fiecare SA va avea ca si sarcina identificarea expozitiilor de la nivel regional, cu cel mai mare potential. Activitatea de identificare a celor mai bune oferte va fi coordonata de catre CM si sprijinita atat de catre CMA, cat si de catre MS. Activitatile prin care se urmareste o transformare cat mai buna a participarilor la expozitii in vanzari concrete sunt descriese si detaliate in structura proiectului. De asemenea, este foarte important ca personalul cu atributii in vanzari sa participe la cursuri de vanzari pentru perfectionarea abilitatilor personale prin asimilarea unor tehnici de negociere avansate.
Prezenta pe internet prin campanii de publicitate platita are ca si scop cresterea notorietatii brandului KJY in Romania, precum si promovarea afacerii in mediul online prin convertirea unui numar cat mai mare de vizite in contracte ferme. O analiza a cuvintelor cheie utilizate pentru campaniile publicitare este facuta in Anexa 4.
Sursa: Consultanta-Plan-afaceri.eu
curs, servicii consultanta afaceri
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu