sâmbătă, 17 martie 2012

Exemplul unei Introduceri a unui Plan de Afaceri

Exemplu introducere Plan de afaceri “A deveni leader de piata in Romania in 2 ani a compania X”:

Obiectivul general al proiectului “A deveni leader de piata in Romania in 2 ani a companiei X”, este realizabil atata timp cat se implementeaza un sistem eficient de abordare proactiva a pietei. O abordare proactiva inseamna 3 lucruri: 1. “Atacarea” pietei prin agenti de vanzare motivati; 2. Participarea la Targuri si Expozitii nationale; 3. O prezenta activa pe internet prin campanii de publicitate platita si promovareSEO in paralel.

Astfel ca, pentru o buna eficienta in gestionarea afacerii, Romania va fi impartita in 6 regiuni (conform Anexa 2 din planul de afaceri). Fiecare regiune va fi in responsabilitatea unui SA pana la data de 13.08.2012, cand activitatea de vanzare va fi suplimentata si ii va reveni RSM (pentru care SA poate sa candideze). SA va avea responsabilitatea de a indentifica si oferta delerii de la nivel local si de asemenea, de a contacta proactiv toate marile companii precum si marele parcuri industriale care utilizeaza astfel de utilaje industriale.

Dezvoltarea activitatii de vanzare este impartita in 3 etape:

  • Inceperea activitatii cu un numar de personal minim format din 6 SA (cate unul pentru fiecare regiune), 1 CMA, 1 MS si 2 TS. Activitatea va incepe pe data de 13.02.2011, chiar daca structura personalului nu este completa (minimul va fi format din 3SA, 1CMA, 1TS, 1 MS), pentru ca se urmareste participarea la CONSTRUCT EXPO 29.03-01.04.2012;
  • Cea de-a doua etapa va incepe pe data de 13.08.2012, atunci cand vor fi suplimentate cele 6 posturi SA de la nivel regional prin infiintarea postului de RSM cu rol in coordonarea regionala a vanzarilor, unde vor avea ocazia sa candideze si fiecare din cei 6SA pentru regiunea lor.
  • Etapa trei consolideaza pozitia regionala prin infiintarea birourilor regionale cu showroom de prezentare si vanzare, pentru fiecare din cele 5 regiuni (in afara BI). Practic, pregatim terenul pentru anul 2013, la finalul caruia vom depasi cota de piata de 30% si vom devein lideri de piata in Romania.
  • Prezentul Plan de afaceri editat in baza unui contract de servicii consultanta, prevede ca unul dintre obiectivele principale ale proiectului este participarea la 5 expozitii nationale, pana la finalul anului 2012 si pentru acest lucru, fiecare SA va avea ca si sarcina identificarea expozitiilor de la nivel regional, cu cel mai mare potential. Activitatea de identificare a celor mai bune oferte  va fi coordonata de catre CM si sprijinita atat de catre CMA, cat si de catre MS. Activitatile prin care se urmareste o transformare cat mai buna a participarilor la expozitii in vanzari concrete sunt descriese si detaliate in structura proiectului. De asemenea, este foarte important ca personalul cu atributii in vanzari sa participe la cursuri de vanzari pentru perfectionarea abilitatilor personale prin asimilarea unor tehnici de negociere avansate.

    Prezenta pe internet prin campanii de publicitate platita are ca si scop cresterea notorietatii brandului KJY in Romania, precum si promovarea afacerii in mediul online prin convertirea unui numar cat mai mare de vizite in contracte ferme. O analiza a cuvintelor cheie utilizate pentru campaniile publicitare este facuta in Anexa 4.

    Sursa: Consultanta-Plan-afaceri.eu


    curs, servicii consultanta afaceri

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu